tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğim gibi, kural olarak nasıl bir yöntem izleniyor bilmiyorum. şikayet konusu açın bence. altı üstü smm panel yani şimdiye kadar gelmediyse beklemek saçma gibi
bilgi için herkese teşekkürler. yarın şikayet konusunu açacağım.