Arkadaşım var 700 gün sigorta süresi var, malulen emekli olabiliyor engelli raporundan kaynaklı fakat malum çalışmaya elverişli değil ama 1800 gün şartlamışlar

burayı toplu ödeyebiliyor mu farkı