ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar herkese hayırlı akşamlar

Önümüzdeki 1 2 aya 40-50 k civarı kuryecilik yapmak için scooter motor almayı düşünüyorum şuanki kafamda çalışma saati akşam 6,7-12,1 gibi düşünüyorum sabah farklı işlerim olduğu için sabah işe çıkamam , gece vardiyası kısaca boş vakitlerde sabah da çıkarım . parasının güzel olduğunuda düşünüyorum ortalama kendi motorun varsa 25-30k( net )( yılbaşından sonra zam geliceğini düşünürsek bu miktar 40'ı bile görebilir ) gören tanıdıklarım var . 1 hadi bilemedin 2 yıl bu işi yapıp birikim ile paramı toplayıp farklı bir işe yönelmek istiyorum devamlı bi meslek olarak düşünmüyorum . sizce yapılır mı ?
hocam ne taşıyacağınızı bağlı yemek taşırsanız yapılmaz madde taşırsanız yapılır ))