CodeDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesaj reklamı dediğiniz direk dm kutusuna yönlendiren performans reklamları sanırım? Bir dönem onu bende denemiştim pek verim alamadım.
hocam bazı reklamcılar bile müşteriye satış getiremiyor anlaşmayı iptal ediyorlar tamamen tutma işi olduğunu düşünüyorum ama sorarsan hepsi profillerinde tbm 0,1 kuruş diye hava atıyor