bence güzel. işlemci i3 yerine i5 olsa daha iyi olurdu ama o zamanda yüksek fiyat çekeceklerdir. ekran kartı baya iyi, ram kurtarır. bu fiyata çok daha iyisini bulmanız maalesef zor