Yıllardır forumun şikayet kategorisine bakarım, ben bile kendimi orada görmekte korkarım Bu size has bir şey değil yani. Fakat insanlar işlerine özen gösterip, kimseyi mağdur etmedikten sonra bizler zaten destekliyoruz. En ufak bir anlaşmazlıkta şikayet konusu açan arkadaşlara, biraz dinlenmeleri ve düşünmeleri için hava değişimine gönderiyoruz. Aslında herkes empati yapabilse, o kategoriye günde en fazla 1-2 konu açılır. Fakat ülke olarak empati yeteneğinden yoksun olduğumuz için, her gün 10+ konu açılıyor.