Adam şikayet konusu açmasın diye her şeyi alttan mı alacağım? Yok öyle dünya, haklı olduğum olaydan asla geri adım atmam sonu nereye giderse gitsin. Sırf bu yüzden forumdan da banlandığım oldu.

İstediği kadar şikayet konusu açsın, sen doğru olduktan sonra gerisi mühim değil. Her şeyi sineye çektikçe daha çok üstüne gelirler o yüzden karşılık vermesini bilmek lazım bazen.