13 yıllık üyeyim(data silinince ilk üyeliğim gitti) çok şükür hakkımda 1 tane bile şikayet konusu açılmadı. bende sadece 1 kere şikayet konusu açmıştım ve onda da haklı bulundum ve talebim yerine getirildi. bunun sırrı, yaptığım iş ve verdiğim söz daima paradan daha önemlidir.