Zaman zaman forumda vakit geçirenler olarak illa ki şikayet konularını okuyoruz. Benim en büyük korkularımdan biri hizmet verdiğim veya aldığım biriyle tatsızlık yaşayıp foruma konu olmak. Şükür verdiğim hizmetlerin arkasındayım amma velakin illa ki bazı insanlarla uyuşamamazlık yaşanabiliyor ben genel de işler büyümeden tatlı dille o kişiyle iletişimi kesme yoluna gidiyorum. ONU ÜZMEDEN. Çünkü devam etse saçma sapan yerlere gidiyor. Siz de benim gibi foruma konu olmaktan korkuyor musunuz ? (İstediğin kadar temiz iş yap bazen anlaşmazlık yaşanabiliyor)