Bence en azindan kacmak daha kolay kacarken bir arabanin otobusun altinda kalma olayi daha az..
Hocam o şekilde ölen veya sakat kalan bir çok kişi var.
Atatürk zamanında da artan ısırılma olayları nedeniyle köpeklerin itlafı için resmi gazete de genelge çıkarılmıştır. Çok büyük ihtimal şu anda hayatta olsaydı yine itlaf kararı verirdi.
Öyle ki maskesiz dolaştırıldığı anlaşılınca bile sahipli köpek itlaf edilmiş.
Olay sadece kuduz tehlikesi ile değil can güvenliği açısından alınmış bir karar.