Arkadaşlar eski Adalet bakanlığı Bilgi işlem çalışanı olarak diyorum ki , gözünüzü seveyim işinizi sıkı tutup kendi işinizde ilerleyin katip olana kadar 1000 dert olduktan sonra 5000 dert , tek iyi yanı maaşı olan bir meslek .