Whonix ile islem yapip kapatin. Alti ustu bir yorumsa ulasamaz kimse. Ya da madem bu kadar onemli kendi hesabinizdan yazin, kacmayin.
Bu kadar paranoya yapan kisi terorle, bahisle falan ilgili bir seyler karistiyor olmali diye dusunuyor insan. Gerek yok bu kadar paranoyaya.