Hayırlı akşamlar yeni bi araç aldım araç 25bin kmde lpgli ama bunu söktürmek istiyorum. Lpg ruhsata işli olmadığı için Herhangi bir prosedörü var mı yok sa direk ustaya gidip söktürebilir miyim? Maliyetleri çok fazla mı bide söküldükten sonra onu napacam lpgciler direk alır mı çok kullanılmamış bi lpg. Pek bilgim yok bu konularda yardımcı olursanız sevinirim Maraşta yaşıyorum tanıdığı vs olanda yazabilir