hocam usdt alıyordum normalde saniyesinde düşüyordu, btc uzun zamandır almadım ama bu kadar beklemiyordum normalde tutar da öyle çok yüksek değil, bir kaç saat 3 onay gelmemesi normal mi sizce?
hocam fee oranina gore degisiyor bazilari feeyi dusuk veriyor 1 2 gunde geliyor usdt zaten maximum 30 saniyede 10 onay aldigi icin sorun olmuyor aninda yansiyor ben 10 gun bekledigimi bilirim btcde maalesef btc fee dusuk verirseniz boyle