tx idsine bakin muhtemelen halen onay asamasindadir ve ne alaka paribunun pismanlik olmasi adamlar diyorki 3 onay alindiginda bakiye hesabiniza yansir
onaylar tamamlandiysa yine login olmayi deneyin arada yapiyor
hocam usdt alıyordum normalde saniyesinde düşüyordu, btc uzun zamandır almadım ama bu kadar beklemiyordum normalde tutar da öyle çok yüksek değil, bir kaç saat 3 onay gelmemesi normal mi sizce?