Yildiray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tx idsine bakin muhtemelen halen onay asamasindadir ve ne alaka paribunun pismanlik olmasi adamlar diyorki 3 onay alindiginda bakiye hesabiniza yansir

onaylar tamamlandiysa yine login olmayi deneyin arada yapiyor

hocam usdt alıyordum normalde saniyesinde düşüyordu, btc uzun zamandır almadım ama bu kadar beklemiyordum normalde tutar da öyle çok yüksek değil, bir kaç saat 3 onay gelmemesi normal mi sizce?