İnsanlara yüz vermeyin.
Değer vermeyin.
İyilik göstermeyin.

Malesef iyilikten insanlar anlamıyor. Gün gelir öyle bir laf söyler ki kişiyi ucuza oturduğun için kendine kızarsın. Bu sene kapı değiştirirsin seneye doğalgazı sonra bir yerden su patlar vs sorun bitmez. Aldığın kirayı bunlara verir , uğraştığın ile kalırsın.

Sen 1200den 3500 yapmak yerine 10 bin deseydin abi yapma etme 8 bine anlaşalım diyecekti. Başka şansı yok çıksa 15 bin verecek. Ama 3500 ucuz olmasına rağmen ne koparsam kaardır diyip 2800'e indirir üstüne evdeki en ufak hasarda bize size söyler verdiği 3 kuruşuda geri almaya çalışırlar.

Babamın kiracılarda sizin gibi çok ucuza oturuyor. 20k emsal yerde 5k dedik 3500'e çektiler. Peşinden gidip 1m TLye araç aldı