10 yıl ne zaman doluyor? İhtar çekip koşulsuz çıkarabilirsiniz. Yokuşa sürer mahkeme falan biraz uzar ama sonuçta çıkar ve zararına olur kiracının.
2011 de girdi çoktan dolmuştur. Evede düzgün bakıyor öyle mala mülke zarar verenlerden degil. 2 çocuğu var bu zamana kadar bir sorun yaşamadık. Ama kira hep ucuzdu
ben ona göre yüksek teklif etsemde hep bir mücadele içindeyiz. Kendisini kirmakta istemiyorum ama bende hane gecindiriyorum :/