Valla hocam çok insaflisiniz, benim ev sahibi kaç yıldır eski kapıyı değişecem diye bırakmadım çıkalım, bu senede kiralar uçtu diye günü geldiğinde kira 1500 binden on bin ve ben gelip taşınacam, evi boşaltın bir sürü hakaret vs, bende ef Tüfe oranında sözleşmemiz var maden yinede ifsasiz değilim sizin gibi son beş bin verebilirim dedim, bosaltmiyorum da keyfinize göre