Saat 10:02'de hesabıma gönderilen EFT henüz giriş sağlamadı.

X'e baktığımda bir kaç kişide daha aynı sorun olduğunu gördüm.

Çözüm merkezi 30 dakika, çağrı merkezi ise 20 dakikadır bekletiyor.