Tek başınıza iseniz tutmayın.
- Elemanla iş yürümez; bu işin hastalığı var, yolu var, ekstra sizin işleriniz de olacak
Zaten yol da uzak demişsiniz, yol yıpratır, neffes almadan çalışmak da sizin vücudu bozar.
Bilader var, 20 yaşında tek güvencem o zaten
Motosiklet var hocam aslında soğuk hava da binilmez sadece onun harici günlük 1 saat git gelim olur motor ile