Google gibi tekelleşmezler umarım çünkü fiyat konusu da gittikçe artıyor. Bard toparlarsa oradan devam etmeyi düşünüyorum en azından makale kısmında


darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir çok sektörü yok edeceği için biryerde buna birileri kesin durder diye düşünmüyor da değilim.
Bunu yapacaklarını sanmıyorum, bence bu yapay zekadan daha önce yararlanıp farklı şeyler ortaya çıkarma telaşındalar. Büyük şirketler kendi yapay zeka alt yapılarını çıkarmaya başladılar Meta, Amazon vs. keza Google yine öyle. Hatta biz daha iyiyiz demek için yapay zekadan daha fazla yararlanacaklar diye düşünüyorum.