softinays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okumadığınızı bu konuya 4-5 kere ısrarla mesaj atıp üstüne @MuslumDurukan; hocamızın açtığı konuya bulup ve onun konusunuda okuyamayıp burada arkadaşımıza “+18 Dönmüş?” Tarzından hesap sormanızdan anlaşılıyor hocam.

Bence bu mesajızımada cevap vermeyip konuyu uzatmamızın anlamı yoktur saygı ve sevgilerimlerimle iyi forumlar dilerim.
Yahu olabilir yanlışlık olmuştur çözülebilir bir şey senin tavrın yanlış kalkıyorsun ne hesap soruyorsun sorduğun hesap yanlış tarzında çıkış yapıyorsun güzellikle söylesen cümlenin sonuna hesap sorun katmasan zaten problem yok kendi tavrını gözden geçir ondan sonra konuş.