1) Başlığı, açıklamaları ingilizce yazman ve kanal dilini ingilizce seçmen yeterli. VPN gibi işlere girmene hiç gerek yok. ABD izlenmeleri yüksek iki kanalım var. TSİ gece 02:30'da video paylaşıyorum. Dolar kazanma hususu izlendiğin ülkede verilen reklamlara göre değişiyor arkadaşın da dediği gibi. Mesela benim İspanyolca kanalım var, İspanya odaklı hayal etmiştim açarken ama izlenmelerin en büyük kısmı Meksika'dan geliyor... Bu da biraz daha az kazanmama sebep oluyor vs. Beni sadece Amerika'dan izlesinler diye bir şey yok yani.
2) Özgün ve risksiz içerik üretiyorsan tek maile Adsense bağlayabilirsin. Ama spam videolar, telifli videolar gibi içeriklere gireceksen birinin PK kapanırsa diğerleri de etkilenebilir diye biliyorum. Daha detaylı araştırabilirsin.
3) Kanal satanlar dışında kimse bunu önermez. Ben YT'de güzel yerlere gelip de kanal satın alın diyen görmedim. Her kanalın algoritması farklıdır. Maddi durumun 2-3k yakmaya el verişliyse dene ama aklında kalmasın en kötü sen de satarsın.
4) Ekstra bir hesaba gerek yok, direkt TL karşılığını alırsın.