Youtube ile ilgili bir kaç sorum var... Bilgi sahibi arkadaşlar samimiyetle cevaplar ise çok sevinirim.

1) Tr'de yaşıyorum. Yabancı bi kanal açmak istiyorum. TL yerine Dolar v.s kazanmak istiyorum...
1000 abone, 4000 saat v.s kısımlarını geçtikten sonra yapmam gereken şey nedir ? kanalım yabancı dillerde olacak. bunun için ne yapmam gerekir ?

2) Aynı anda bir çok kanal açmayı planlıyorum... Bunların hepsini ayrı ayrı mailler ile mi yapacağım... bu kısım beni çok uğraştıracak gibi görünüyor...
Tek mail'e Tek adsens'e bütün kanallarımın gelirini bağlamam mümkün mü acaba ??

3) PK'sı açık trden kanallar satın alsam bunun bana bi zararı varmı ? Çünkü genelde içerikler türkçe aboneler türkçe... Sonrasında yabancı dillerde içerik üreteceğimden trafik düşecektir ama bana bi zararı olur mu bunun dışında ?

4) Kanallarımdan Dolar v.s kazanmam için Stripe, paypal v.s açmam gerekiyor mu ? yoksa TR'deki banka hesabıma Dolar ödemesi alabiliyormuyum ? Yada doların TL karşılığınımı yansıtıyorlar ?


Şimdiden teşekkkür ederim arkadaşlar... Hepinize iyi çalışmalar dilerim.