Valla bende bursadayım ama hiç benlik değil bu iş gecen gündüzün yok, hayatın çalışmakla geçicek, hadi birini koydun dükkana diyelim gözün arkada kalmıcak mı , iskenderin sahibini tanıyorum bursada en büyük , 30 yıllık elemanları dolandırdı haberlere çıktı, hala daha ufak tefek kırpıntı duyumları almıştım her neyse olayın bu yönünü geçtim hocam. Kendinizi bağlayacaksanız yıllarca bu işe girin derim, kendimi kitlemem gerekiyor yazmışsınız, eğer yarın öbürgün bunalıcaksanız girmeyin derim, kolay işler değil.