Aykut16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemşehrim merhaba bende bursada ikamet ediyorum öncelikle hayırlısı olsun hakkında.
En kötü bi eleman tutarsın akşamları ciroyu kontrol edersin toplarsın söylediklerini okudum mantikli bir yatırım duruyor
Teşekkür ederim hocam

serkanzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam üç hususa dikkat edersen alabilirsin,

1. Ulaşımı kolay sağlayabilecek misin? Yarın kışı var karı var. Eğer toplu taşıma ile de ulaşabileceksen olabilir.
2. Gireceğin bina depreme dayanıklı görünüyor mu? Eğer depreme dayanıklı görüyorsan olabilir.
3. Yanına destek sağlayacak güvenilir bir eleman bulabilecek misin? Eğer bulabilirim diyorsan olabilir.
Ulaşım konusunda toplu taşıma ile sorunu çözebiliyorum fakat git gel her gün 1.5 & 2 saat yol var.
Bina değil bu kaldırım üstü bir büfe den bahsediyorum.
Destek sağlayacak bugün var ama yarın öbür gün sıkıntı olabilir
Yabancı birini de sokamazsın böyle bir yere çok fazla nakit para döndüğü için.

nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bursa'nın neresi
Mantıklı gibi duruyor
Teşekkür ederim, fakat tam olarak konum vermesem daha iyi.