Okunur çünkü yaşın daha erken. Özellikle kadınlar başarıyor çünkü yapacaklarına inanıyorlar. Yani inanacaksan, yılmayacaksan, yorulduğun halde pes etmeyeceksen şu anda akademik olarak çok yükselmen için hiçbir engel yok. Okumana gerek yok okusan bile atanamayacaksın veya kendi işini yapamayacaksın, işsiz kalacaksın falan diyenlere aldırış etme. Kendi başarısızlık öfkelerini diğer insanların da hissetmesi yaşaması için olumsuz konuşurlar genelde.