Bir haftadır mail açacak arkadaş arıyorum. Kimse Gmail açamıyor sanırım artık.
Varsa lütfen iletişime geçiniz.
Ama abartı fiyat verecek olanlar hiç yazmasın.
Ortalama fiyatı biliyorum 4-5 TL civarı