Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam türkiye imeili ye benziyor
oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yurt disi degil garantisini resmi xiaomi değil aracı firmalar sahipleniyor sadece tek fark bu.garabtilik bir durum olursa sorun yasama ihtimaliniz artar
DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garantisini xiaomi değil Aldığın mağza veriyor kısacası alabilirisn
ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yurtdışı ama ithalatçı firma getirip kaydettirmiş.
laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaçak diyen kişiler aynı satıcıdan mı almış ona bakmak gerek hocam, tüm satıcıların yorumları var orada
felixnovajr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmei sorgulatın telefonun zaten kaçak olup olmadığı anlaşılır
Aetheria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaçak Dostum Bende Aynısını aldım, ithalatcı yazıyor zaten, 2k daha koy resmi satıcıdan tr garantili alabilirsin
https://www.hepsiburada.com/xiaomi-r...&ds_rl=1294343
Hocam faturası falan var ama öyle değil mi? Yani normal dışarıdan aldığınız kaçak üründen daha iyi