olaya çok farklı bir noktadan bakıp, tarştışma yaratmadan yorumumu bırakmak istiyorum.
"pavyon", "pavyon çalışanı", "pavyon kadını", "hayat kadını", "dul" bunların hepsine millet olarak direkt ön yargılıyız...
şu an günümüzde "pavyon" kadınında daha çok erkekle birlikte olmuş ve telli duvaklı düğünü yapılmış en az 3 tane tanıdığım var :/
iyi forumlar.