Normalde bu tarz konulara pek girmem ama burda herkes olmaz etmez diye yazmışlar fakat hangimiz 4 x 4 lük birisiyiz ki hepimizin yanlışları hataları var ayrıca namusluyum diye geçinen , türban takip olmadık işler yapan bir ton örneği var. Tabiki riskleri de mevcut ama bunu 3 günde anlayamazsın onun için evlilik yapmadan en az 1 2 yıl boyunca birlikte yaşayıp hal ve hareketlerinden iyice tanıdıktan sonra karar vermeni isterim. Ayrıca cevremde bu tarz evlilik yapmış olanları tanıyorum ve gayet mutlu evlilikleri mevcut ama dediğim gibi once 1 2 yıl evli olmadan bırlıkte aynı evde yasayın eger hersey olumlu gıderse ona göre evliliği düşünebilirsin.