hocam daha önce bir çok kez pavyona gittim bunu saklayacak değilim. pavyonda çalışan bir çok arkadaşım var, pavyon sahibi arkadaşım da var. şöyle bir örnek vericem bir gün gittiğim pavyonda bi kadınla tanıştım 25 yaşında çokta güzel bir kadın, ünlü bir kolejde öğretmenlik yaparken bırakmış pavyonda çalışıyor neden dedim kolay para dedi. pavyonda çalışan kadınlar muhabbet tellağıdır, ordan birini alıp götürmek zordur, kadın sizi beğenirse ayrı.. yani eskiden batakhane gibi mecburiyetten düşüp çalışıyordu kadınlar ama şimdi sosyal medyada kendilerini paylaşıyolar ve mis gibi para kazanıyorlar. yani çoğu kendi isteğiyle çalışıyor. 25 yaşında bir kadın istese tezgahtarlık yapar ya da başka bi iş ama orada çalışıyorsa büyük ihtimal (kesin demiyorum) kendi isteğiyle ordadır. bazende arkadaşlarından gaza gelip başlıyorlar sonra yapamıyorlar. kimse onları orada zorla çalıştırmaz istedikleri an bırakabilirler. biraz uzadı farkındayım ama asıl konu şu; bu kadın pavyonda kons hatta çok afedersiniz genelev çalışanıda olabilirdi, siz sevmişsiniz o da sizi sevmiş evlenebilirsiniz bu sizin hayatınız kimse karışamaz ama gençsin yarın öbürgün bi tartışmanızda sen zaten pavyonda çalışıyodun dediğin anda herşey biter.. ya da kafanızda güven konusunu nasıl oturacaksınız.. atıyorum yan odada elinde telefonla oynarken içten içe kendinizi yiyeceksiniz belkide.. o yüzden çok sağlam bir irade lazım. ayrıca bırakın ne iş yaptığını 2 ayda biriyle tanışıp evlenmeyin..
tüm yorumları okudum en mantıklısı sizinkiydi kesinlikle 2 ay inanılmaz kısa bir süre daha adam akıllı bir tartışma bile yaşanmamıştır birlikte çok az vakit geçirilmiş.