Beni yolabileceği bir durum yok kendisi de gördü. Mütevazi bir hayatım ve borçlarım var.
Benim gelirim aylık 25 k civarı ama çoğu borca gidiyor o da gördi bunu. O isterse 2 ayda 200 k da kazanabilir ama ben yapamıyorum diyor. Diğer kızlar gece 10 k alırken o ancak 2-3 k zor alıyormuş müdür de sürekli bunu soruyormuş daha aktif olman lazım gibisinden.
Aynı mantıkta bir eleman vardı ama o evlendi 5-6 ay sonra elemanlar geldi Kadın bizim pavyonun malı ya parayı öde yada Karıyı ver dedi bir süre ödedi para bitince bacaklarda kurşun zehirlenmesi oldu son durumu nebilmiyorum ama kadın ortada yok
O kadar eminsen sormana gerek yok senin hayatın