En az 5-6 yıl o ortamlarda çalıştım.Çevremde de bu tarz kadınlarla evlenip çoluk çoçuğa karışmış insanlar vardır.Orda çalışan herkes keyfine o ortamda çalışmıyor.Unutmayın o kadınları da o ortama düşüren mecbur bırakan kişiler vardır genelde.Evlenilecek kişi bulmak zordur ama kişi samimiyse neden olmasın ?Kimse büyük konuşmasın hayatın size ne sunacağını bilemezsiniz.Yapmam etmem dediğiniz herşeyi bir gün yemek zorunda kalırsınız.