Kiminle evleneceğin sana kalmış.
ama güzelce yolunma yolunda ilerliyorsun
Beni yolabileceği bir durum yok kendisi de gördü. Mütevazi bir hayatım ve borçlarım var.
Sizin geliriniz partner geliri arasında ne kadar fark var. Kişi ayda 100k kazanıp siz 20k kazanıyorsanız o iş sıkıntı gibi. Maddi sıkıntı hiç çekmediğinden ve alışık olmadığından çok fazla sıkıntı yaşarsınız.
Aşk karın doyurmuyor.
Para için yapıyor, geri gider vs konularına hiç girmiyorum ki siz bu konuları mutlaka duymuş ve başkaları ile konuşmuşsunuz.
Benim gelirim aylık 25 k civarı ama çoğu borca gidiyor o da gördi bunu. O isterse ayda 200 k da kazanabilir ama ben yapamıyorum diyor. Diğer kızlar gece 10 k alırken o ancak 2-3 k zor alıyormuş müdür de sürekli bunu soruyormuş daha aktif olman lazım gibisinden.