Bilemedim hocam. Hiç bir fikrim yok. Pavyon sakat bölge, tüm şete***iz, hays*****sizlerin hepsi genel de orada oluyor. Oraya normal insanlar gitmez, eğlendiğini zanneden ah**ak sürüsü gidiyor anca, onlar da genel de basit insanlar oluyor gidenler. Hiç tavsiye etmem. O kız zor kurtulur oradan, çünkü tek değişmez var bildiğim kadarıyla o da insan ne ise o dur, karakter değişmez.... Derinler de hep köşe de kalır..

Bence salın farklı bir yapı ile devam edin, imkansız gibi görünüyor.