Bakıyorum herkes KADIN 'a düşman gibi yaklaşmış. Peki ya Erkek sinirlenip eskiden seni şuradan kurtardım derse? Yani belkide çok iyi bir kadın olabilir. Bunu kimse bilemez. Yani yaşamadan öğrenemezsin. O yüzden iyi düşünüp kendi kararını kendin vermelisin. Hayat senin hayatın ve bu hayatta kimsenin lafı ile yaşama derim. Zorlukların altından kalkarım. Ben ona bakarım diyorsan ve o da bu konuda sana gerçekten de güveniyorsa ve seni gerçek bir sevgi ile seviyorsa. Birbirinizi kırmayacak ve üzmeyecekseniz eğer herşey olur. Belki hayatının geri kalanını seninle yaşamak istebilir. Tekrar söylüyorum burada kim ne derse desin kararı verecek olan sen olacaksın. O yüzden derin bir şekilde düşün ve bu düşüncelerini o kişi ile paylaş. Hatta bir arkadaş yazmış evlilik sözleşmesi yapacağım de. Hatta herşeyi anlat ve sonrasına bak.