TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapılan yorumların tamamı boş hocam. Ankarada merkezinde göbeğinde yaşıyorum. Evet evlenilir ama unutmaman gereken tek bir şey var. En en en en ufak bir sıkıntıda tekrar geri dönmek isteyecektir.
Adam takıları alıp kaçarsa demiş; bahsettiğin kadın en ölü gününde 3-4k para alıyo orayı bırakıp sendeki takılar için onu mu düşünür?
Allah korusunluk bir şey de yok. Gazino, pavyon diyince insanların aklına ne geliyo nasıl bir yer canlanıyo merak ediyorum.
Evet bana söylediği bu işi yapmaktan keyif almıyorum ama yapmak zorundayım diğer kızlar gecede 10 k kazanırken ben ancak 3 k kazanıyorum çünkü içimden gelmediği için sürekli odaya çıkıyorum veya erken ayrılıyorum mekandan diyor.