hocam bende de bu sorun mevcuttu mecbur vpse geçtim , özellikle resimler 1 resimden 25 tane farklı boyutta klonluyordu her farklı ekran boyutu için hatta konu açmıştım r10da bunun için çok yer kaplıyor resimler diye de silemezsinde bu yüzden vpse geçtim.