Ekip kurmadığın sürece her iş herkesi yorar. Hayatınızı güzelleştirecek , sizi tatmin edecek şeylere bir şekilde ya borca girip ya biriktirip alıp sonrasında pasif geliri oluşturup çekilmek gerek. Geçen hayattan geçiyor. Giden ömürden gidiyor. Türkiye'nin yarısından fazlasını karış karış gezmiş bir kişi olarak söylüyorum. 27 yıldır bilgisayar ile ilgilenen bir kişi olarakta söylüyorum. Dur demesini bilmelisiniz.