Ben dünya üzerinde banka yazılımları dahil olmak üzere sızıp çökertebilecek, kendi çıkarları doğrultusunda kullanılabilecek kişiler/gruplar olduğuna inanıyorum. Ancak bunun yapılamamasının veya belli sınırlar içerisinde yapılmasının tek sebebi işte bu gizlilik meselesi. Her türlü bir şekilde yakalanırlar.