Bugün kuzenimle buluşmuştum, kendisi normalde İngiltere de yaşıyor, Türk kimliği mevcut değil. Dün geldiğinde kendisi Taksim'de bir telefoncudan Türk hattı satın almış. Dışarıya cama da kocaman turist hattı satılır yazmışlar fiyatıyla beraber. Kimlik bilgileri falan sorulmadan direkt numara verilmiş. 900 TL gibi de kaçık bir ücret almışlar. Normalde sim copy işlerini biliyorum ve TR de bu şekilde açık hat satılmadığını, alırken kimlik ibraz etmen gerektiğini biliyorum. 900 TL'nin içine bir de 200 dakika eklemişler dalga geçer gibi. Hat 534 ile başlıyor Turkcell numarası sanırsam. Fakat bu legal bir şey mi? İngiltereye gittiğimde bende çok turist hattı aldım 1 pounda falan ama TR'de bunun olduğunu bilmiyordum. Bundan dolayı son sıralar çok sıkıntılar yaşandığını bildiğim için sormak istedim. Bu yasal mı? Kimliksiz şekilde +90 numarası alınabiliyor mu?