Yıllardır prime üyesiyim, yararlandırmıyor tekliften. Prime olmayan bütün arkadaşlarıma da sürekli kupon veriyor, 3 aylık prime teklifi vs sunuyor. Ben de iptal ettim, halihazırda müşterisiysen değerin yok.