27 yaşındayım epilepsi hastasıyım çalışamıyorum hali ile kendi ihtiyaç masraflarımı çıkarmak eve destek olmak için evden aylardır iş arıyorum buradan. arada yakalıyorum da. R10 Candır. bir şeyler öğren tasarım olur başka birşey olur (ben html css öğrendim şimdi javascript çalışıyorum,tasarım öğreniyorum vs) ben hala iş arıyorum pes etmedim sende etme bulursun elbette sürekli aktif ol burada biraz kafa açtım Sağlıcakla