Yani Lise 3 Olmama Rağmen Çok fazla Sorun Ediyorum Yani Bilmiyorum Seni Yaşatıp Büyüten Ailenin Birgün gitmesi Ve Hiçbirşey Yapamaman Sürekli Bir Kısır Döngü Sizde Çocuk Buyutuceksiniz Fakat Bana Çok Değişik geliyor Sürekli İnsanlar Sevdiklerini Kaybediyor Bazen kendi Kendime Nolcak Şimdi Ölsem Elbet Birgun Olucem Zaten Diye Düşünür Dururum Ailem İle Pek Aram İyi Değil Fakat Yokluğunu Düşünmek Bile Beni Çok Etkiliyor Onun Dışında Dikkatli Olmaya Çalışıyorum Ticaret Yaparken Veyahut Alim Yaparken Karşıdakine Herhangi Bir Zararim Dokunur Mu Veyahut Adam İhtiyaçtan Mi Satıyor Fazlasını Gondersem Gibi gibi Şeyler Çoğu Zaman Cebimde Para Olmaz Çoğu Zamanda İse ayligimi tek günde Çıkarırım Fakat Artık Hepsi Boş Gelmeye Başladı Napmami Önerirsiniz....