karmaşadan uzak mükemmel sadelikte her şey anlaşılabilir bir tema olmuş yalnız menüdeki iletişimde kulaklık ikonunu beğenmedim emeğinize sağlık
Güzel yorumunuz için teşekkürler. Genelde oralarda ikon kullanımına karşıyım ama temaya özel ek özellik olduğu için test ediyoruz şu anda