Trendyol sonuna kadar mantıklı , site açşanız trendyol'da elde edeceğiniz trafiğin milyonda birini alamazsınız. Giyim sektörü zaten e ticarette başlı başına külfet tavsiyem başka ürün arayışına girmeniz.
Hocam ürün arayışı derken kar oranı daha yüksek ürünler mi? Ürünlerimin satışı gayet güzel sadece kar oranları az ve trendyola kalan para fazla geliyor bana bu yüzden bu paralarla kendi sitemi büyültsem satış olsa daha mantıklı değil mi? Trendyola vereceğim paraya markama yatırım yapıyormuşum gibi