Evet piyasa bu şekilde, eskiden çalıştığım halen takip ettiğim muhasebeci arkadaş wp durumundan paylaşım yapmıştı ordan gördüm. Ödenmediği taktirde yüklü bir miktar cezası da bulunuyormuş. Doğru yanlış bilemem.