defter ücreti nedir bu devirde yahu. Allahtan şirketi devredip kurtuldum. yahu senelerce isviçrede yaşadım iş yaptım. excel şablonu var bir tane, doldurup veriyorsun bitip gidiyor. zaten bizde herşey internette değil mi... zaten vergi dairesi kayıtları esas alınmıyor mu. bu soygun niye hala.. insanlar marsa gidiyor, oraya yerleşip doğurup orada ölecekler, biz kağıtları damgalıyoruz... ona buna iş yaratmak için olmayacak şeyler...