Teşekkür ederim hocam. Önceden kullandığım sitede "Sağ klik - görüntü bağlantısını kopyala" yaparak aldığım linki yapıştırınca web sitesinde beliriyordu.
Nedense bu siteden aldığım resim linkini bir web sitesine yapıştırınca görsel gözükmüyor. Ben mi bir şeyi yanlış yapıyorum acaba